Vota por que seamos Patrimonio Inmaterial de la Humanidad.
El Sábado 3 de octubre se realizó en Gandía la Jornada de presentación del expediente de la candidatura de las Fallas como Patrimonio Inmaterial de la Humanidad que se tramitará ante la UNESCO.
Imprevisiblemente y de manera fortuita, la víspera se anunció que esta sería la única candidatura que presentara España para el próximo año.
La jornada estuvo presentada por el Presidente de la Federación de fallas de Gandia, Telmo Gadea, junto a Merxe de la Guía como Vicepresidenta de JCF y la alcaldesa de la ciudad, Diana Morant.
Esta mesa de presentación dio a las intervenciones de los ponentes y vicepresidentes de JCF : Pepe Martínez y Jorge Guarro, este último iniciador del expediente mencionado.
La exposición del proceso que se inició hace unos años, y que se ha retomado este año con más seriosidad, estuvo clara y precisa.
Al finalizar se nos invita a todos los asistentes a degustar los *figatells y la *fideuà, platos típicos de esta localidad. Al acabar de comer giramos visita guiada al Palacio Ducal, poniendo un remado perfecto a esta jornada.Vota per que sigam Patrimoni Immaterial de l’Humanitat.
Dissabte 3 d’octubre es va realitzar a Gandia la Jornada de presentació de l’expedient de la candidatura de les Falles com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat que es tramitarà davant la UNESCO.
Imprevisiblement i de manera fortuïta, la vespra es va anunciar que aquesta seria l’única candidatura que presentara Espanya per al proper any.
La jornada estigué presentada pel President de la Federació de falles de Gandia, Telmo Gadea, junt a Merxe de la Guia com a Vicepresidenta de JCF i l’alcaldessa de la ciutat, Diana Morant.
Aquesta taula de presentació donà pas a les intervencions dels ponents i vicepresidents de JCF : Pepe Martínez i Jorge Guarro, aquest últim iniciador de l’expedient esmentat.
L’exposició del procés que es va iniciar fa uns anys, i que s’ha reprès enguany amb més seriositat, va estar clara i precisa.
En finalitzar se’ns convida a tots els assistents a degustar els figatells i la fideuà, plats típics d’aquesta localitat. En acabar de dinar vam girar visita guiada al Palau Ducal, posant un remat perfecte a aquesta jornada.