Las calles de Sagunto acogieron la segunda de las cabalgatas que organiza anualmente la Federación Junta Fallera de Sagunto, un evento en el que participaron las trece comisiones del núcleo histórico saguntino junto a la de Gilet. Como es habitual, el recorrido se inició en la avenida Doctor Palos para continuar por las calles Huertos y Camí Reial, finalizando a las puertas del Ayuntamiento de Sagunto, donde estaba ubicada la grada de las autoridades.
Como sucediera siete días antes, la comitiva estuvo encabezada por las carrozas de las Falleras Mayores de la Federación Junta Fallera de Sagunto, Raquel Martín Genovés y Ana Isabel Dorado Capsí, y, en esta ocasión, el jurado encargado de calificar los disfraces, carrozas y coreografías de las comisiones falleras estaba colocado en la plaza de la Moreria, un jurado formado por los presidentes de las fallas de Puerto de Sagunto y cuatro integrantes externos al mundo de la fiesta josefina de la comarca.
Entre los disfraces que se pudieron disfrutar cabe destacar desde los de incas, dioses egipcios e indios y vaqueros hasta lámparas, guerreros o arcos iris, pasando también por diversos animales como peces, loros o pavos reales, entre otros. Este acto finalizó con la cuarta edición del Baile de Disfraces que tuvo lugar, desde las 21 horas hasta la 1 de la madrugada, en la plaza de la Moreria.
Els carrers de Sagunt van acollir la segona de les cavalcades que organitza anualment la Federació Junta Fallera de Sagunt, un esdeveniment en el qual van participar les tretze comissions del nucli històric saguntí al costat de la de Gilet. Com és habitual, el recorregut es va iniciar en l’avinguda Doctor Palos per a continuar pels carrers Horts i Camí Reial, finalitzant a les portes de l’Ajuntament de Sagunt, on estava situada la graderia de les autoritats.
Com succeïra set dies abans, la comitiva va estar encapçalada per les carrosses de les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Raquel Martín i Genovés i Ana Isabel Dorado i Capsí, i, en aquesta ocasió, el jurat encarregat de qualificar les disfresses, carrosses i coreografies de les comissions falleres estava situat en la plaça de la Moreria, un jurat format pels presidents de les falles de Port de Sagunt i quatre integrants externs al món de la festa josefina de la comarca.
Entre les disfresses que es van poder gaudir cal destacar des dels d’inques, déus egipcis i indis i vaquers fins a llums, guerrers o arcs de Sant Martí, passant també per diversos animals com a peixos, o lloros entre uns altres. Aquest acte va finalitzar amb la quarta edició del Ball de Disfresses que va tenir lloc, des de les 21 hores fins a la 1 de la matinada, en la plaça de la Moreria.