La comunidad aragonesa de Sagunto ha celebrado este pasado fin de semana diversos actos para conmemorar la festividad de San Jorge, patrón de Aragón. Precisamente, el pasado sábado, 21 de abril, fue la Casa de Aragón de Sagunto la que organizó una misa que tuvo lugar en la iglesia de El Salvador que contó con la participación de representantes de las comisiones falleras así como de las Falleras Mayores de la Federación Junta Fallera de Sagunto, Mar Gimeno López y Andrea Escribá Fernández.
Al día siguiente fue el turno del Centro Cultural y Recreativo Aragonés de Puerto de Sagunto, entidad que también realizó los correspondientes actos litúrgicos en honor a su patrón. En esta ocasión, fue la máxima representante infantil del Camp de Morvedre la que participó en la misa baturra que tuvo lugar en la iglesia San José del núcleo porteño.
La comunitat aragonesa de Sagunt ha celebrat aquest passat cap de setmana diversos actes per a commemorar la festivitat de Sant Jordi, patró d’Aragó. Precisament, dissabte passat, 21 d’abril, va ser la Casa d’Aragó de Sagunt la que va organitzar una missa que va tindre lloc en l’Església d’El Salvador que va comptar amb la participació de representants de les comissions falleres així com de les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Mar Gimeno i López i Andrea Escribà i Fernández.
L’endemà va ser el torn del Centre Cultural i Recreatiu Aragonés de Port de Sagunt, entitat que també va realitzar els corresponents actes litúrgics en honor al seu patró. En aquesta ocasió, va ser la màxima representant infantil del Camp de Morvedre la que va participar en la missa baturra que va tindre lloc en l’església San José del nucli del Port.