Un año más el Auditorio Joaquín Rodrigo de Sagunto fue el escenario, el pasado sábado, 25 de agosto, del acto de despedida de las Falleras Mayores de la Federación Junta Fallera de Sagunto 2018, Mar Giméno López y Andrea Escribá Fernández, un evento que congregó a integrantes de las 30 comisiones falleras del Camp de Morvedre y que supone el último acto oficial de las actuales máximas representantes de la fiesta josefina de la comarca.
En este evento estuvo presente el alcalde de Sagunto, Francesc Fernández, la concejala de Fiestas y Cultura Popular del consistorio saguntino, Asun Moll, así como otros concejales, tanto del equipo de gobierno como de la oposición, del Ayuntamiento de Sagunto y el Delegado de Juntas Locales de Junta Central Fallera de Valencia, Ferrán Martínez.
El acto incluyó los tradicionales discursos que tanto las Falleras Mayores y Presidentes de las comisiones, tanto infantiles como adultas, como las doce integrantes de sus respectivas Cortes de Honor, les dedicaron desde al escenario del auditorio saguntino a las máximas representantes de la Federación Junta Fallera de Sagunto.
A continuación, fueron el Presidente Ejecutivo de la entidad fallera, Rafael Burgos y el Alcalde de Sagunto, Francesc Fernández, los encargados de despedirse de Mar y Andrea, recordando algunos de los momentos más importantes del año. Tras ello se les hizo entrega de unos cuadros de recuerdo de su reinado, por parte del propio presidente y del vicepresidente de Asuntos Generales, Miguel Huguet.
Finalmente fueron las propias Andrea Escribá y Mar Gimeno quienes tomaron la palabra para despedir, en dos sentidos y muy emotivos discursos salpicados de lágrimas y agradecimientos, el intenso año que han vivido como máximas representantes de las Fallas del Camp de Morvedre.
Un any més l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt va ser l’escenari, dissabte passat, 25 d’agost, de l’acte de comiat de les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt 2018, Mar Gimeno i López i Andrea Escribà i Fernàndez, un esdeveniment que va congregar a integrants de les 30 comissions falleres del Camp de Morvedre i que suposa l’últim acte oficial de les actuals màximes representants de la festa josefina de la comarca.
En aquest esdeveniment va estar present l’Alcalde de Sagunt, Francesc Fernández, la regidora de Festes i Cultura Popular del consistori saguntí, Asun Moll, així com altres regidors, tant de l’equip de govern com de l’oposició, de l’Ajuntament de Sagunt i el Delegat de Juntes Locals de Junta Central Fallera de València, Ferrán Martínez.
L’acte va incloure els tradicionals discursos que tant les Falleres Majors i Presidents de les comissions, com les dotze integrants de les seues respectives Corts d’Honor, les van dedicar des de l’escenari de l’auditori saguntí a les màximes representants de la Federació Junta Fallera de Sagunt.
A continuació, va ser el President Executiu de l’entitat fallera, Rafael Burgos i l’Alcalde de Sagunt, Francesc Fernández, els encarregats d’acomiadar-se de Mar i Andrea, recordant alguns dels moments més importants de l’any. Després d’açò se lis va fer lliurament d’uns quadres de record del seu regnat, per part del propi president i del vicepresident d’Assumptes Generals, Miguel Huguet.
Finalment van ser les pròpies Andrea Escribà i Mar Gimeno les que van prendre la paraula per a acomiadar-se, en dos sentits i molt emotius discursos esguitats de llàgrimes i agraïments per l’intens any que han viscut com a màximes representants de les Falles del Camp de Morvedre.