El pasado sábado, 18 de febrero, El Huerto de Santa María de El Puig acogió la celebración, por tercer año consecutivo, de la Cena de Gala organizada por la Federación Junta Fallera de Sagunto. Más de mil personas acudieron a este acto de hermanamiento que estuvo presidido por las Falleras Mayores de la entidad festiva comarcal, Raquel Martín Genovés y Ana Isabel Dorado Capsí, acompañadas de sus respectivas Cortes de Honor.
Junto a los integrantes de todas las comisiones falleras, también estuvieron presentes en esta cena los alcaldes de Sagunto y Gilet, Francesc Fernández y Salva Costa, respectivamente, la Teniente de Alcalde de Faura, Consol Durán, así como la concejala de Cultura Popular del consistorio saguntino, RemeiTorrent, así como los representantes de otras formaciones políticas del Ayuntamiento de Sagunto.
Al final de la cena, las máximas representantes de la fiesta josefina en El Camp de Morvedre realizaron un brindis donde desearon a todos los presentes unas buenas Fallas para este año 2017 que ellas están viviendo de una forma muy especial; posteriormente, Raquel Martín, Ana Isabel Dorado y sus Cortes de Honor fueron las encargadas de abrir el baile con el que se puso punto final a este evento.
Dissabte passat, 18 de febrer, El Huerto de Santa María del Puig va acollir la celebració, per tercer any consecutiu, del Sopar de Gala organitzada per la Federació Junta Fallera de Sagunt. Més de mil persones van acudir a aquest acte d’agermanament que va estar presidit per les Falleres Majors de l’entitat festiva comarcal, Raquel Martín i Genovés i Ana Isabel Dorado i Capsí, acompanyades de les seues respectives Corts d’Honor.
Al costat dels integrants de totes les comissions falleres, també van estar presents en aquest sopar els Alcaldes de Sagunt i Gilet, Francesc Fernández i Salva Costa, respectivament, la Tinent Alcalde de Faura, Consol Durán, així com la regidora de Cultura Popular del consistori saguntí, Remei Torrent, així com els representants d’altres formacions polítiques de l’Ajuntament de Sagunt.
Al final del sopar, les màximes representants de la festa josefina en El Camp de Morvedre van realitzar un brindis on van desitjar a tots els presents unes bones Falles per a enguany 2017 que elles estan vivint d’una forma molt especial; posteriorment, Raquel Martín, Ana Isabel Dorado i les seues Corts d’Honor van ser les encarregades d’obrir el ball amb el qual es va posar punt final a aquest esdeveniment.